Reklamációs feltételek

Vásárlóinknak ajánljuk, hogy ellenőrizzék át a küldeményt a szállító cég munkatársától való átvétel előtt, hogy a küldeményben nem esett-e kár. Ha a csomagolás sérült, ne vegye át az árut.

Panasz esetén a vásárló a reklamált árut a kitöltött panaszprotokollal együtt a cég címére csak küldeményként küldi vissza (utánvétes csomagokat nem veszünk át). A reklamált árut rendesen be kell csomagolni, a csomagnak a következőket kell tartalmaznia: a teljes reklamált árut, a számlát, a panasz leírását, a hibákat és a vásárló elérhetőségi adatait.  

Az áruvisszaküldésre szolgáló cím:
eRide
Frogman ID: 25008, eRide
Környei út 44
2800 Tatabánya


A reklamált áru vásárlótól az eladó felé irányuló szállításának költségeit a vásárló állja. Ha a panasz elismerésre kerül, ezeket a befektetett költségeket az eladó megtéríti a vásárlónak. Ha a panasz indokolt, a panasz megoldásában az eladó és a vásárló kölcsönösen egyetért, míg a vásárló elfogadja a következő sorrendet: 

  1. Hibaelhárítás
  2. Ha a hibát nem lehet elhárítani, az árut egy új, vagy megállapodás szerint egy hasonló árura cseréljük
  3. Ha a sorrend az 1. és 2. pont szerint nem megvalósítható, az eladó visszatéríti a vásárló pénzét.

Az áruval kapcsolatos panaszokat az eladó a vásárló panaszérvényesítésének időpontjától számított legfeljebb 30 napon belül kezeli.

Az indokolt panasz kezelésével a jótállási idő a panasz időtartamával meghosszabbodik. Ha a panasz úgy került rendezésre, hogy a törvényes jótállási időn belül kicserélték az árut egy újra, akkor a jótállási idő ismét a panaszrendezés időpontjától kezdődik.